markasonic

Enhanced Email v1.FULL APK İNDİR

Enhanced Email v1.34.5 APK

Gelişmiş E-posta play.google.com.enhancedemail
Geliştirilmiş e-posta bir tam özellikli , ancak birden fazla Exchange / POP / IMAP desteği sunan hafif, hızlı e - posta istemcisi tek bir app tüm hesapları . Oldukça bloatware teyel daha mevcut yerli Kişiler ve Takvim uygulamaları ile entegre .

Gelişmiş E-postarekabetin YARIMfiyat ! Hızlı bir şekilde bu telefonda TÜM başkalarının yerinee - posta uygulaması olduğunu görürsünüz . Gelişmiş E-posta hızlı Android veya daha hızlı bir e-posta çözümü isteyen kurumsal kullanıcılar için hareketli böğürtlen kullanıcılar içinuygulama haline gelmektedir . Ikna olmadınız? Yorumları okuyun !

Temel Özellikler :
Mesajı metin dahil olmak üzere tam E - Posta arama !
Hayır pin - lock gereksinimi (Exchange )
İstek Ahizeden (Exchange ) okundu
Android , iphone , pocket PC, Windows Mobile (Exchange ) : posta sunucusuna gönderilir Değişim cihaz türü
Bir mesaj görüntülerken yakınlaştırmak için tutunun
Sunucuya telefondan siler eşitlenmesini devre dışı bırakın (Exchange )
Apps / widget zaten kullanmayı seviyorum inanılmaz bir entegrasyon sunar birçok 3. parti uygulamalar için Büyüyen destek!
Kombine Kutusu görünümü tek bir konuma tüm posta kutuları için posta toplayan !
Otomatik BCC
Tam HTML gelen / giden
Mail / İletişim / Takvim PUSH - > Değişimi < -
E -posta seçeneği " ALL " ( Exchange) senkronize edebilme
Okunmamış E - Posta Widget
İzin istemci sertifika seçimi (Exchange )
Sdcard herhangi bir eki kaydetmek
Bir mesaj görüntülerken / azalış font boyutunu artırmak için ses denetimlerini kullanın
Posta kutusu menüsünde " Tümünü Seç " mesajlar menü seçeneği
Görünümden / gösterme klasörleri gizlemek için yeteneği (Exchange )
Bireysel klasörler / alt klasörler (Exchange ) için senkronizasyon geçiş yeteneği
Özelleştirilebilir hesap seçenekleri sürü
Her hesap için özelleştirilebilir hesap renkler
Tekli ve çoklu mesajları hareket yeteneği (Exchange / IMAP)
BB geçiş insanlar için hayatı kolaylaştırmak için kısayol tuşları
/ Kopyalama metin seçmek için yeteneği !
" Empty Trash " seçeneği 100 kat daha kolay / hızlı çöp klasörünü boşalttıktan yapar
: Destek
Döviz 2003/2007/2010 SP1 ( Actıvesync değil, yalnızca Borsası WebServices )
Zimbra Collaboration Server
Novell Groupwise Sunucu ( Actıvesync çalışıyor olmalıdır )
Icewarp
Aklınıza gelebilecek hemen her POP / IMAP sunucusu
 Not :
HERHANGİ bir sorun varsa ne olursa olsun bana İLETİŞİM ve bensorunu çözmek için sizinle birlikte çalışacaktır lütfen . Bana ulaşmaktan çekinmeyin . Benim destek forumu kullanın . Bir yazı bırakın. Eğer nedeniyle hiçbir iletişim yöntemi bana ulaşamıyor yorum yok. Sanadestek forumu kullanmak için söylüyorum . Ben e-postaların binlerce günde yanıt veremez . Ben bir destek forumu var dolayısıyla neden bu imkansız.

Bu sürümde neler var : ( Güncelleme: 27 Aralık 2013 )
BenOKUMA / YAZMA İLETİŞİM izin kullanın çünkü READ_CALL_LOG & WRITE_CALL_LOG otomatik olarak benim targetSdkVersion 16 + ayarlı değil , çünkü Android tarafından eklenen ve ediliyor . Burada bu konuda daha fazla okuyabilirsiniz ( http://developer.android.com/reference/android/Manifest.permission.html # WRITE_CALL_LOG ) . Ben herhangi bir şekilde şekil veya form tümarama kaydını kullanmayın . Bana zorla ediliyor .
Çeşitli hata düzeltmeleri AOSP birleştirilir
Gerekli Android O / S : 2.2 +

Ekran :
Screenshots :
 
 
 

Download : 1Mb APK


İNDİR

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...