markasonic

Worms 2: Armageddon v1.3.9 full APK indir

Worms 2: Armageddon v1.3.9 APK



Solucanlar geri döndü gibi, el bombası kapmak ve savaş için hazırlamak, büyük ve her zamankinden Worms ™ 2 daha iyi: Armageddon!




Worms 2: Armageddon play.google.com.worms2armageddon
En çok satan sıra tabanlı strateji patlama-a-thon yeni silahlar, yeni özelleştirme seçenekleri ve tabii ki, daha fazla patlamalar ile, artık Android geçerli!

Özellikler:
Otantik Worms ™ çizgi film tarzı görseller, komik ses ve yenilikçi dokunmatik ekran kullanıcı arayüzü kullanarak rafine kontrol sistemi ile oyun
Worms yeni misiniz? AI karşı silah deneyebilirsiniz nerede, Uygulama modu kontrol emin olun kukla solucanlar
Manhattan, Ortaçağ, Spor, İnşaat ve peynir dahil olmak üzere 5 yeni temalar genelinde 30 Single Player misyonlar
Body Count Modu, giderek daha zorlu düşman solucan sonsuz dalgaları almak
2 oyuncu için çevrimiçi Wi-Fi çokluoyuncu aksiyon ile dünyanın dört bir yanından oyuncular almak
2-4 oyuncu için Hotseat yerel çokluoyuncu aksiyon ile Pass-ve-Play
Sentry Gun, Elektromıknatıs, Napalm Strike, Süper Koyun, Petrol Bomba, Armageddon, Pnömatik Matkap, Deprem ve Poison Strike dahil olmak üzere yeni silah ve araçlar,
Klasik Worms ™ silah, Koyun dönüşü, Kutsal el bombası, Beton Eşek, Paraşüt, Baseball Bat ve Ninja Halat dahil olmak üzere
Sizin solucanlar isimleri, şapka, deri, speechbank, mezar, kale ve zafer dansı değiştirerek ekibinizin görünümünü kişiselleştirin!
Yeni modları Fort Modu ve Çılgın Kasalar ve dönüş mevcut modları Kolay, Normal, Pro, 'Bazooka ve Grenade' dahil 12 farklı Oyun Stilleri, Yakın dövüş, Silah Show, LIGHTSIDE, Darkside ve Ani Ölüm Heads Up. Hatta kendi Özel Oyun Stil yaratabilirsiniz!
Liderler
Başarılar
Bu sürümde neler bulunuyor: (Güncelleme: Eyl 6 2013),
Oyuna çeşitli hata düzeltmeleri ve geliştirmeler.
Gerekli Android O / S: 2.2 +

Ekran:









Download: 90Mb (APK + OBB)



Kullanıcı yorumları
arda tekin avatar image
arda tekin 8 Eylül 2013
açılmıyor bölüm oyunu açıyorum bölüme giriyorum girmeden oyunda atıyor. silip yüklüyorum lisans hatası veriyor güncelleme ile düzeltilmesini talep ediyorum!!!
Serkan LEYLEK avatar image
Serkan LEYLEK 8 Eylül 2013
Oyun güzel multiplayer sorunu Oyun pc deki ile neredeyse aynı ancak oyunu ilk aldığım gün 1 kere multiplayer oynayabildim ertesi günü bağlantı sorunu verdi.Çözülmesini istiyorum sorunun.
yasar kemal avatar image
yasar kemal 30 Ağustos 2013
Harika Degisik silahlar vardi eskiden daha cok cesit vardi. Yeni guncellemelerle artmasini bekliyoruz...
Alican Bilir avatar image
Alican Bilir 8 Eylül 2013
Team17 "Worms world party" farkı yok bilenler tereddüt etmesin 5yıldız
Eran Batmaz avatar image
Eran Batmaz 2 Eylül 2013
Samsung galaxy note 2 Mukemmel
Berksu Meram avatar image
Berksu Meram 22 Ağustos 2013
Bi bok anlamayanlar yorum atmasin Oyun gayet iyi pc dekinin ayni silah çeşitleri derseniz bölüm gectikce hepsi aciliyor bikactane kotu diye yorum atan olmus pcdekini oynadiysa bi insan bu oyuna bok atamaz atanda oynamamis demektir
Hakan Güven avatar image
Hakan Güven 29 Ağustos 2013
Yardım Yorum gözüksuz diye beş yıldız verdim. Arkadaş biri açıklasin amacı ne bu oyunun nasıl oynanilir
said bekar avatar image
said bekar 26 Ağustos 2013
Xperia L Tek kelime ile harika
mısbaah Isli avatar image
mısbaah Isli 4 Eylül 2013
Ayarsiz Acikcasi Ayarlari cok kotu ayrica cok kolpa telefonda oynanabilecek bir oyun degil hasasiyetide berbat sadece oyunu bildigimden dolayi 3 para edecek birsey degil...
İsmail Ata Aşan avatar image
İsmail Ata Aşan 20 Temmuz 2013
Nefis Ben buoyunu daha ps2 yeni ciktiginda iki turunu de alkistim O zamandan beri cok seviyorum.
Hakan Akgün avatar image
Hakan Akgün 21 Temmuz 2013
Eski Gunler Mobildede eskisi gibi benzer eglenceyi yasatiyor sanki
Emir Altaylar avatar image
çok güzel bir oyun çok beğendim bilgisayarda bağımlısıydım

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...